تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مدیر گروه اجتماعی شبکه 3 به ادعای جنجالی فریدون آسرایی

دبیر جشنواره سین سیما در پاسخ به ادعای فریدون آسرایی مبنی بر دریافت نکردن جایزه نقدی‌اش گفت: به همه هنرمندان برگزیده اعلام شده بود برای احترام به نظر و انتخاب مردم حتماً در مراسم ویژه تقدیر که به صورت زنده پخش می‌شود، حضور داشته باشند تا جایزه خود را دریافت کنند.

کریمان افزود: آقای آسرایی به رغم تماس‌ها و درخواست‌های مکرر از چند روز قبل از مراسم اختتامیه حضور در آن را نپذیرفت و تأکید کرد برای یکی از ارگان‌ها کنسرت زنده دارد و ایشان هم حق داشتند چون مبالغ دریافتی در کنسرت‌ها با جوایز جشنواره مردمی قابل مقایسه نیست.

وی در خصوص ادعای این هنرمند Artist در خصوص حضور در برنامه نیز افزود: اگر منظور ایشان از شرکت در جشنواره، حضور در پایان مراسم حین پذیرایی شام از میهمانان جشنواره بود که این امر جزو شرایط تقدیر از برگزیدگان جشنواره نبوده است و جناب آسرایی روی سن هم تشریف نیاوردند و تعجب می‌کنم که چرا چنین مطلبی را بیان کرده است.

کریمان در پاسخ به این سؤال که آیا تمامی مخاطبان برنده جشنواره جایزه خود را دریافت کردند نیز گفت: تعداد محدودی از مخاطبان سروش باقی ماندند که در حال انجام مراحل مالی و اداری جهت ارسال جوایز آن‌ها هستیم که به به‌زودی این کار انجام می‌شود.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مدیر گروه اجتماعی شبکه 3 به ادعای جنجالی فریدون آسرایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..