تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر بزرگ برانکو برای اولین بازی لیگ

برانکو ایوانکویچ برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر با دردسر های زیادی رو به رو است.

به گزارش شمانیوز: تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی دو دوره اخیر لیگ برتر را یدک می کشد باید پنجشنبه همین هفته دیدار افتتاحیه لیگ هجدهم را در مشهد مقابل پدیده این شهر برگزار کند.

برانکو و شاگردانش با توجه به کوچ ستاره هایی چون مسلمان، امیری ، احمد زاده و همچنین مصدومیت شجاع خلیل زاده در این دیدار کار بسیار دشواری را پیش رو خواهند داشت. نیمکت خالی در کنار فقدان بازیکنان فانتزی می تواند برای برانکو و تیمش در نیم فصل اول گران تمام شود.

در بین بازیکنان جدا شده از پرسپولیس وحید امیری ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی و بهترین بازیکن لیگ هفدهم از نگاه کارشناسان در طی دو فصل اخیر بیشترین تاثیر گذاری را برای قرمزپوشان در شهر مشهد داشته است، امیری دو فصل پیش در زمین برفی ثامن در دقیقه 90 گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند، البته اوج کار او در این شهر به دیدار های فصل گذشته پرسپولیس بر می گردد، بازیکن مورد علاقه برانکو فصل گذشته در دیدار با سیاه جامگان در دقیقه 90 یک پاس گل تماشایی را برای علیپور فراهم کرد و در برابر پدیده گل قهرمانی زود هنگام پرسپولیس را به ثمر رساند.

منبع: افکارنیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر بزرگ برانکو برای اولین بازی لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..