تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده آمریکا در سازمان ملل توییت منافقین را باز نشر کرد +عکس

هیلی توییت منافقین را باز نشر کرد+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود آنکه مقام‌های رسمی آمریکایی تا پیش از این عمدتا تلاش می‌کردند حمایت خود از گروهک منافقین را علنی نکنند، اما نماینده آمریکا در سازمان ملل در اقدامی بی‌سابقه یکی از مطالب منتشر شده در حساب توییتری منافقین را بازنشر کرد.

محتوای توییت گروهک منافقین بیانگر حمایت شدید این گروهک خرابکار از آشوب‌طلبان و مخلان امنیت داخلی است. این چنین اقداماتی از جانب گروهک تروریستی منافقین و حامیان غربی آن‌ها به سردمداری آمریکا، رفتاری کاملا آشنا برای ملت ایران است.   همکاری نزدیک مسئولین بلند پایه ایالات متحده با دشمنان آشکار ایران عمق دروغ‌گویی آن‌ها را در قبال حمایت‌های فریب‌کارانه از اعتراضات به ظاهر مردمی در ایران نمایان می‌سازد و دشمنی مردم ایران را با حامیان اسکتبار و ظلم در جهان هر روز بیش از گذشته می‌کند.

در ادامه تصویر پیامی که نیکی هیلی از توئیتر منافقین باز نشر کرده است، مشاهده می کنید.

هیلی توییت منافقین را باز نشر کرد+ عکس

بیشتر بخوانید: ماجرای زنده سوزاندن کودک 3 ساله توسط منافقین + فیلم

انتهای پیام/

حمایت آشکار آمریکا از گروهک منافقین در فضای مجازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده آمریکا در سازمان ملل توییت منافقین را باز نشر کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..