تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه فولاد و گندله سنگ آهن در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۳ مردادماه میزبان عرضه انواع محصول است.

به گزارش شمانیوز، امروز و در این تالار عرضه ۱۱ هزار تن سبد تیرآهن مخلوط، ۱۶ هزار تن سبد مخلوط، ۵ هزار تن سبد میلگرد مخلوط، ۵۰ هزار تن شمش بلوم، ۱۰ هزار تن گندله سنگ آهن و ۱۴۰ تن سولفورمولیبدن و۱۲ هزار و ۵۸۰ تن خاک روی صورت می‌گیرد.

در این روز ۴ هزار تن گندم خوراکی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن سبد گندم خوراکی، ۴ هزار و ۴۶۸ تن شکر و ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم زعفران رشته‌ای در تالار محصولات کشاورزی عرضه می‌شود. تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۲۷ هزار و ۹۲۹ تن قیر و گوگرد را تجربه می‌کند.

این گزارش حاکی است، ۷۱ هزار و ۷۱۹ تن مواد شیمیایی، وکیوم باتوم، گوگرد و لوب کات در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه فولاد و گندله سنگ آهن در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..