تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه کردن موتورسوار متخلف با لباس شنا! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مامور پلیسی که در حال شنا کردن یک موتورسوار متخلف را جریمه کرده بود خبرساز شد. تصاویر منتشر شده این مامور پلیس را در حالی که با لباس شنا دیده می شود در حال جریمه کردن یک موتورسوار نشان می دهد. این موتورسوار جوان به همراه نامزد خود در امتداد  جاده ای در کنار یکی از رودخانه های منطقه "ژیشوای" در استان گوایژو  چین در حرکت بود که توسط مامور پلیس جریمه شد. موتورسوار 20 ساله بدلیل نداشتن کلاه ایمنی توسط این مامور پلیس رانندگی متوقف و جریمه شد.

جریمه کردن موتورسوار متخلف با لباس شنا ! + تصاویر

بیشتر بخوانید : رفتار بی‌شرمانه پسر جوان با پدر سالخورده‌اش +فیلم 

در این تصاویر مامور پلیس در حالی که کارت شناسایی خود را به موتورسوار نشان می دهد سعی دارد او را متقاعد کند که یک مامور پلیس است و در ماموریت به سر می برد. بنا به ادعای این مامور او و همکارش بدلیل گرمی هوا تصمیم گرفته بودند برای دقایقی در آب رودخانه شنا کنند.

انتشار تصاویر مروبوط به این اتفاق در شبکه های اجتماعی چین سر و صدای زیادی بپا کرد.  دپارتمان پلیس محلی چین با انتشار مطلبی در صفحات شبکه های اجتماعی خود ضمن تحسین عملکرد این مامور پلیس اعلام کرد که او جز نیروهای پلیس راهور چین است که در ماموریت به سر می برده است.

جریمه کردن موتورسوار متخلف با لباس شنا ! + تصاویر

انتهای پیام/

مامور پلیس رانندگی با لباس شنای خود خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه کردن موتورسوار متخلف با لباس شنا! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..