تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دبیر جشنواره سین سیما به ادعای فریدون آسرایی برای دریافت نکردن جایزه نقدی

واکنش دبیر جشنواره سین سیما به ادعای فریدون آسرایی برای دریافت نکردن جایزه نقدیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کریمان دبیر جشنواره سین سیما در پاسخ به ادعای فریدون آسرایی مبنی بر دریافت نکردن جایزه نقدی اش گفت: به همه هنرمندان برگزیده اعلام شده بود برای احترام به نظر و انتخاب مردم حتماً در مراسم ویژه تقدیر که به صورت زنده پخش می‌شود حضور داشته باشند تا جایزه خود را دریافت کنند.

وی افزود: آقای آسرایی به رغم تماس‌ها و درخواست‌های مکرر از چند روز قبل از مراسم اختتامیه حضور در آن را نپذیرفت و تأکید کرد برای یکی از ارگان‌ها کنسرت زنده دارد و ایشان هم حق داشتند، چون مبالغ دریافتی در کنسرت‌ها با جوایز جشنواره مردمی قابل مقایسه نیست.

وی در خصوص ادعای این هنرمند در خصوص حضور در برنامه نیز افزود: اگر منظور ایشان از شرکت در جشنواره، حضور در پایان مراسم حین پذیرایی شام از میهمانان جشنواره بود، که این امر جزء شرایط تقدیر از برگزیدگان جشنواره نبوده است و جناب آسرایی روی سن هم تشریف نیاوردند و تعجب می‌کنم که چرا چنین مطلبی را بیان کرده است.

کریمان در پاسخ به این سوال که آیا تمامی مخاطبان برنده جشنواره جایزه خود را دریافت کردند نیز گفت: تعداد محدودی از مخاطبان سروش باقی ماندند که در حال انجام مراحل مالی و اداری جهت ارسال جوایز آن‌ها هستیم که به بزودی این کار انجام می‌شود.

لازم به ذکر است؛فریدون آسرایی دارنده رتبه نخست خواننده برتر تیتراژ جشنواره سین سینما در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته بود که  صدا و سیما جایزه نقدی او را نداده است.

انتهای پیام/

واکنش دبیر جشنواره سین سیما به ادعای فریدون آسرایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دبیر جشنواره سین سیما به ادعای فریدون آسرایی برای دریافت نکردن جایزه نقدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..