تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع بیمه دی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده بیمه دی با حضور ۸۳/۶۳ درصد سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سندیکای بیمه گران ایران و سازمان بورس و اوراق بهادر روز یکشنبه ۳۱ ام تیر ماه برگزار و صورت های مالی منتهی به سال ۱۳۹۶ شرکت تصویب شد.

به گزارش شمانیوز ؛ پس از استقرار هیئت رئیسه و بعد از توضیحات مستدل به بندهای گزارش حسابرسی، صورت های مالی سال 1396 بیمه دی به اتفاق آرا حاضرین مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی به تصویب رسید. بنا بر این گزارش، مصوب شد اساس نامه شرکت طبق دستورالعمل بیمه مرکزی اصلاح گردد. در ادامه، روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی های بیمه دی و موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس علی البدل تعیین شدند.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع بیمه دی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..