تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم اعدام برای جوانی که دختر 7 ماهه را آزار داده بود

ساعت24 -جوان 19 ساله در هند نوزاد دختر 7 ماهه‌ای را از مادربزرگ نیمه نابینایش دزدید و به اوتجاوز کرد.

این جانی متجاوز Rapist که نامش در مطبوعات هندوستان به عنوان پینو ذکر شده است نوزاد را درحالیکه خواب بود از مادربزرگش که نیمه نابیناست دزدید و در ساختمان مدرسه به این نوزاد تجاوز Rape کرد.

ماموران در حالی نوزاد را پیدا کردند که از گریه کبود شده بود. پزشکان قانونی تجاوز به نوزاد را تایید کردند.

پینتو اولین جنایتکاری است که بعد از قوانین مجازات جدید ایالت راجستان هندوستان به اعدام execution محکوم می‌شود. طبق این قانون Law افرادی که به کودکان زیر 12 سال تجاوز می‌کنند مجازاتشان مرگ است. در هندوستان اپیدمی تجاوز کشور را در نگرانی فرو برده است و خانواده‌ها خواستار اعمال مجازات شدید بر اینگونه جرایم هستند.

منبع:رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم اعدام برای جوانی که دختر 7 ماهه را آزار داده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..