تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سِت کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: چند جفت کفش پاشنه بلند در خانه دارید؟ چند جفت آنها رنگی هستند؟ بیایید صادق باشیم. اکثر ما خانم ها ترجیح می دهیم که هنگام خرید کفش پاشنه بلند، رنگ های خنثی مانند مشکی، طوسی یا سفید را انتخاب کنیم، از این جهت که ست کردن آنها با لباس های رنگی ساده است. اما در این مطلب ما سعی داریم به شما نشان دهیم که کفش های رنگی، نه تنها جذاب ترند بلکه به سادگی با دیگر لباس ها نیز ست می شوند، کافی ست با ما در ادامه مطلب همراه باشید. 

در ابتدا چند قانون برای ست کردن رنگ کفش پاشنه بلند و لباس را باید بدانید:

• اگر لباس شما به چند رنگ مختلف است، کفش تان باید به یکی از رنگ هایی که در لباس تان قرار دارد، باشد.
• کفش های مشکی، بژ و خاکستری با هر رنگ لباسی ست می شوند.
• شما می توانید سر تا پایتان را به یک رنگ انتخاب کنید.

در ادامه روش های ست کردن کفش های رنگی با لباس را برایتان آورده ایم.

کفش طلایی

 شاید فکر کنید که رنگ طلایی تنها برای مراسم خاصی چون عروسی یا میهمانی های شبانه است، اما اشتباه کرده اید. شما می توانید کفش طلایی رنگ تان را با رنگ های متنوعی از لباس ست کنید. رنگ های قرمز، آبی و زمردی، بهترین انتخاب در کنار رنگ طلایی خواهند بود. البته سعی کنید از پوشیدن لباس های طرحدار بپرهیزید و لباس های ساده را جایگزین آن کنید. اگر دوست دارید می توانید در کنار این رنگ ها، رنگ های خنثی ای چون سفید یا مشکی را نیز به آن بیافزایید. 

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

کفش قرمز

کفش های قرمز بسیار چشمیگر و بولد هستند، از این رو در نگاه اول تمام توجهات را به سمت خود جلب می کنند. بنابراین بهتر است که رنگ لباس تان را به رنگی خنثی انتخاب کنید تا جذابیت کفش تان را تحت تاثیر قرار ندهد. رنگ های مایل به قرمز مانند صورتی یا نارنجی نیز این گونه عمل می کنند. البته رنگ های سرمه ای و خاکستری نیز از رنگ هایی هستند که می توانند به زیبایی در کنار کفش قرمز رنگ قرار گیرند.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

نارنجی

اگر به دنبال لباسی برای ست کردن با رنگ نارنجی کفش تان هستید، باید به سراغ رنگ های مکمل آن باشید. از آنجا که آبی و نارنجی در چرخه رنگی در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، همدیگر را تکمیل می کنند و به زیبایی با هم ست می شوند. پیراهنی به رنگ آبی کمرنگ یا شلوار جین انتخاب خوبی برای کفش نارنجی رنگ تان خواهند بود. البته رنگ های گرمی چون زرد یا قهوه ای و کرم نیز می توانند گزینه های خوبی برای ست کردن باشند.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

زرد

پوشیدن کفش زرد رنگ واقعا هیجان انگیز است. این رنگ پر از انرژی و زندگی ست، به طوری که لبخند را روی لبان اطرافیان تان می نشاند. این رنگ زمانی که در کنار رنگ های ساده دیگر قرار می گیرد، خودش را به زیبایی نشان می دهد. بنابراین باید در کنار رنگ زرد لباس های تک رنگ را انتخاب کنید، در غیر این صورت شلوغی بیش از حد ظاهرتان توی ذوق می زند. تونالیته های مختلف آبی و سبز بهترین گزینه برای این رنگ شاد خواهند بود.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

سبز

حتما شما هم می دانید که رنگ سبز و قرمز مکمل یکدیگرند. البته شاید فکر کنید که با پوشیدن این دو رنگ شبیه درخت کریسمس می شوید اما ناامید نباشید. شما می توانید به جای قرمز، از نارنجی نیز استفاده کنید. رنگ نارنجی همان تاثیر قرمز را روی ظاهرتان خواهد گذاشت، با این تفاوت که دیگر احساس درخت کریسمس بودن نمی کنید. رنگ زرد هم گزینه دیگری ست که می توانید به آن فکر کنید. اگر می خواهید لباس یا اکسسوری دیگری به خودتان اضافه کنید، حتما به رنگ های خنثی مانند مشکی یا قهوهای باشد. 

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

آبی

تمام رنگ ها می توانند با رنگ های مشابه خود ست شوند، بنابراین آبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال شما می توانید کفش آبی تان را با لباسی به همین رنگ یا دیگر تونالیته های آبی، به تن کنید. برای تنوع می توانید رنگ سفید، سبز یا زرد را نیز به آن بیافزایید.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

بنفش

یکی دیگر از رنگ های هیجان انگیز کفش، بنفش است. این رنگ گزینه خوبی برای زمان هایی ست که می خواهید در جمع به چشم آیید. برای ست کردن لباس تان با رنگ بولد و جسورانه بنفش، ما رنگ های خنثی مانند مشکی و سفید را به شما پیشنهاد می دهیم. البته آبی هم از گزینه هایی ست که می توانید به آن فکر کنید. البته این را هم بگوییم که ترکیب رنگ آبی و بنفش بیشتر برای مراسم دوستانه پیشنهاد می شود نه رسمی.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

نقره ای

کفش های نقره ای بسیار شیک و چشمگیر هستند، از این رو بهتر است که آن را با رنگ های خنثی ای چون مشکی، سفید یا سرمه ای ست کنید. البته اگر بخواهید که ظاهرتان را از یکنواختی درآورید و به آن تنوع دهید، می توانید از رنگ هایی مانند قرمز، صورتی و بژ کمک بگیرید.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها

طوسی

رنگ طوسی یکی از رنگ های محبوب خانم ها برای کفش های پاشنه بلند است، از این رو که انرژی خنثی ای دارد و با هر رنگ لباسی به سادگی ست می شود. برای این که سادگی این رنگ را در ظاهرتان حفظ کنید، از دیگر رنگ های خنثی کمک بگیرید. سفید، مشکی، کرم و گلبهی انتخاب های خوبی برایتان خواهند بود.

راهنمای ست کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سِت کردن رنگ کفش و لباس برای خانم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..