تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین تهدید علیه آمریکا، ترامپ است

بزرگترین تهدید علیه آمریکا، ترامپ استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی به ویژه توئیت اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.

حسام الدین آشنا در صفحه توییتر خود نوشت:

"ترامپ اشتباه می کند! ايران تهدیدی برای ملت آمریکا نیست. امروز بزرگترین تهدید علیه آمریکا، رئیس جمهور آن كشور است. کسی که شغلش فروش دروغ و قلدری است نه تنها خطری برای مردم آمریکا بلکه خطری برای جامعه بین المللی است. مردم این خطر را درک کرده اند."

بزرگترین تهدید علیه آمریکا، ترامپ است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین تهدید علیه آمریکا، ترامپ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..