تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات برای پرورش شتر در گلستان

کلته رییس بانک کشاورزی گمیشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: مددجویان کمیته امداد که تمایل به پرورش شتر دارند با اخذ مجوز از شبکه دامپزشکی گمیشان به این بانک معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: بانک نیز پس از بررسی و شرایط نگهداری شخص پرورش دهنده، بابت هر نفر شتر تا سقف ۷ میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌دهد.

پژوهنده رییس شبکه دامپزشکی گمیشان نیز گفت: پرورش شتر از مشاغل مورد علاقه و مناسب اقلیم این شهرستان است که از این رو یک مرکز کار پرورش را به صورت متمرکز انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: در روز‌های اخیر نیز ۱۷ بچه شتر و بالغ با مجوز پرورش از استان خراسان شمالی از نوع ایرانی، به مرکز پرورش شتر واقع در سیمین شهر گمیشان منتقل شدند.

وی ادامه داد: این حیوانات عاری از گونه بیماری هستند و پس از پروار شدن ذبح خواهند شد.

انتهای پیام/م

پرورش شتر در گلستان با تسهیلات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات برای پرورش شتر در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..