تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش اسباب‌بازی شبه‌سلاح در فروشگاه ممنوع شد

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت فروش اسباب بازی‌های شبه سلاح در فروشگاه‌ها خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگویی، درباره فروش اسباب بازی‌ها و اقلام شبیه به هفت تیر و ... در فروشگاه‌ها اظهارکرد: خوشبختانه در این زمینه هماهنگی خوبی میان پلیس و اصناف وجود دارد و اصناف به این مساله و شبه سلاح‌هایی که استفاده از آنها خلاف است واقف هستند.

فروش اسباب‌بازی شبه‌سلاح در فروشگاه ممنوع شد

وی با بیان اینکه برخی از این وسایل ممکن است سبب شود تا شهروندان در روبه رو شدن با افراد زورگیر دچار اشتباه شده و گمان کنند که سلاح واقعی است، گفت: اصناف آگاه هستند و این موارد به واحدهای صنفی نیز اطلاع داده شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: اگر این قبیل سلاح‌ها در مغازه‌ای باشد، خلاف قانون و جرم است و طبیعتا اگر پلیس نیز از وجود آنها با خبر شود، برابر قانون با این تخلف برخورد خواهد شد.

رحیمی در پایان با اشاره به ارتباط خوب میان پلیس و اصناف اظهارکرد: ارتباط تنگاتنگ میان پلیس با اصناف است و من از همکاری اصناف تشکر می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش اسباب‌بازی شبه‌سلاح در فروشگاه ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..