تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل شهادت رئیس اسبق آگاهی دلگان

ساعت 24- فرماندار و رئیس شورای تامین دلگان از دستگیری عامل شهادت شهید «مهرورزی» رئیس اسبق آگاهی دلگان خبر داد

مجتبی شجاعی اظهار کرد: امشب در راستای طرح اقتدار نیروی انتظامی و پس از کسب اطلاع عوامل گشت انتظامی «جلگه چاه هاشم» دلگان از حضور یکی از اشرار سابقه‌دار منطقه و عامل شهادت شهید مهرورزی رئیس اسبق اگاهی دلگان که در سال 91 به شهادت رسیده بود، بلافاصله با حضور در منطقه مورد نظر در بخش جلگه چاه هاشم و تعقیب و گریز و تیراندازی شرور به سمت عوامل انتظامی، با درایت و هوشیاری ماموران دستگیر شد.

فرماندار و رئیس شورای تامین دلگان گفت: قاتل فراری بلافاصله پس از دستگیری و انتقال به مرکز، ضمن اعتراف به عاملیت شهادت شهید مهرورزی به اقدامات دیگری نیز اعتراف کرده است و تحقیقات انتظامی و فنی توسط نیروی انتظامی در حال انجام است.

وی ادامه داد: شهدای انتظامی در کنار شهدای سپاه و سربازان گمنام و ارتش، سرمایه‌های معنوی و ارزشهای واقعی جامعه در تامین امنیت و آرامش مردم هستند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل شهادت رئیس اسبق آگاهی دلگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..