تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنده کاری جالب روی تنه درخت +فیلم

کنده کاری حیرت انگیز بر روی تنه درختبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از زیباترین و تاثیرگذارترین کارهای هنری هنر مجسمه سازی است. مجسمه ها با ظرافت خاصی که دارند ما را به وجد می آورد.

در این میان مجسمه سازانی وجود دارند که با استعداد ذاتی خود یک تکه چوب را چنان با ظرافت حکاکی می‌کنند که نتیجه‌ی بدست آمده را باید فراتر از یک اثر هنری ارزشمند دانست.

هنرمندی خلاق به نام " اندی فیلیپ"  با کنده کاری روی چوب آثار هنری فوق العاده ای آفریده است. او ابتدا یک کنده چوب را صیقل داده و  به شکل تخم اژدهای زیبا تبدیل کرده است.

این هنرمند انگلیسی در این خصوص گفته که قبل از ساخت مجسمه تخم اژدها تصمیمش بر این بوده که یک گلدان بسازد اما بعدا نظرش عوض شده است. در ادامه می توانید ویدئویی از ساخت مجسمه ای به شکل تخم اژدها را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنده کاری جالب روی تنه درخت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..