تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اين‏ هياهو نترسيد(درمکتب امام)

نترسيد از اين‏ هياهو؛ هياهويى است كه مى‏كنند كه ما را با همان هياهو بترسانند. آنها هم خيال مى‏كنند كه ملت ايران از اينكه يك وقت طياره‏هاى آنها بيايند و بمباران كنند جايى را، مى‏ترسند. امتحان خودشان را مردم داده‏اند. ملتى كه دنبال شهادت است[...] يك همچو ملتى را نترسانيد از اينكه ما چه مى‏كنيم. شما هر غلطى مى‏خواهيد، بكنيد و نمى‏توانيد هم بكنيد. اين ابر قدرت‌ها مى‏خواهند به همه جا مسلط بشوند. و اين بدبخت‌هاى خليج [...] خيال مى‏كنند كه اگر در دامن امريكا بروند خلاص مى‏شوند. اين‌اشتباه است.
صحیفه امام؛ ج20؛ ص272 | جماران؛ 8 خرداد 1366



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اين‏ هياهو نترسيد(درمکتب امام)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..