تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 8 هزار سری جهیزیه برای جوانان 14 استان

نسیم مهر در نهالستان زندگی با عطر سرو قامتان

همزمان با دهه کرامت، توزیع هشت هزار سری جهیزیه بین زوجین 14 استان کم برخوردار کشور امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین آغاز  توزیع 8 هزار سری جهیزیه بین زوجین 14 استان محروم آغاز شدتوزیع این جهیزیه ها در مجتمع آیه های مشهد گفت: وجود امام رضا(ع) به همه جهان تعلق دارد و در این زمینه بین شیعه و سنی و پیروان ادیان مختلف تفاوتی نیست.
سردار علی اکبر پورجمشیدیان اظهار داشت: دهه کرامت فرصت خوبی برای ترویج کرامات، اخلاقیات و محسنات امام رضا(ع) به جهانیان است و اهدای جهیزیه به زوجین نیز با این هدف انجام می گیرد.
وی بیان کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، عنوان محرومیت برای مناطق شایسته نیست و باید با همت خیرین محرومیت در این کشور را به حداقل رسانید.
وی با بیان اینکه رفع محرومیت از مناطق مرزی باعث پایداری امنیت می شود، افزود: نیروی زمینی سپاه در بحث محرومیت‌ زدایی اقدامات گسترده ای انجام داده و تاکنون تنها در استان خراسان رضوی 9 هزار و 443 طرح را با اعتبار هزار و 252 میلیارد و 740 میلیون ریال اجرا کرده است.

دبیر قرارگاه محرومیت ‌زدایی قرب کوثر سپاه نیز در این مراسم گفت: همزمان با دهه کرامت نیروی زمینی سپاه با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هشت هزار سری جهیزیه را در قالب 'طرح ولایت' تهیه کرد که هر سری شامل 14 قلم کالا به ارزش 40 میلیون ریال است.
سردار سیدضیاء الدین حزنی افزود: این میزان جهیزیه قرار است در 14 استان محروم بویژه مرزی توزیع شود که امروز در مرحله نخست 700 سری جهیزیه به زوجین ساکن در نقاط مرزی خراسان رضوی هدیه شد و باقی جهیزیه ها در سایر استانها توزیع می شود.
وی اظهار داشت: زوجین در نقاط محروم بویژه نقاط مرزی توسط ائمه جمعه و پایگاه های بسیج شناسایی می شوند و مشارکت آستان قدس رضوی با سپاه در تامین هزینه جهیزیه ها است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 8 هزار سری جهیزیه برای جوانان 14 استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..