تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۷ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شدند/ بیشترین نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای خدابنده و بیجار است

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389931

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به شناسایی 47 نقطه حادثه خیز در محورهای استان زنجان گفت: رفع مشکل برخی از نقاط در دست بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در استان زنجان اظهار کرد: تاکنون 47 نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی و فرعی استان زنجان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از محورها برطرف کردن نقاط حادثه خیز در دست اقدام است تصریح کرد: رفع مشکل نقاط حادثه خیز در برخی از محورها در انتظار اعتبار هستند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رفع 40 نقطه شناسایی شده باید به صورت بلند مدت برطرف شود ابراز کرد: برطرف کردن مشکل 7 نقطه نیاز به اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای بیجار و خدابنده بوده و این نقاط هم محورهای اصلی و هم در محورهای فرعی قرار دارند.

شیرمحمدی با اشاره اینکه محورهای استان زنجان به صورت مستمر توسط پلیس راه رصد می‌شود عنوان کرد: همچنین نقاط پرحادثه در محورهایی روستایی استان نیز شناسایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان انسانی است افزود: میزان عوامل جاده‌ای در تصادفات حادثه ساز در استان زنجان صفر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه مشکل بسیاری از نقاط حادثه خیز برطرف شده است افزود: برطرف کردن نقاط حادثه خیز مانند دوبانده کردن و احداث پل در برخی‌ از محورها که نیاز به بار مالی بالایی دارد در انتظار اعتبار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۷ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شدند/ بیشترین نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای خدابنده و بیجار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..