تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولیایی: تقسیم درآمد تبلیغات محیطی در جایی به غیر از باشگاه ها، سبب رسیدن به بن بست می‌شود

کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث تبلیغات محیطی رقابت های لیگ برتر بیان کرد: در سال های پیش بحث اجرای تبلیغات محیطی به مزایده گذاشته می شد و هر شرکتی که پیشنهاد بهتری می داد برنده مزایده می شد اما شنیده می شود امسال با توجه به اینکه سازمان لیگ همواره با مجریان این امر از لحاظ مالی به مشکل خورده قرار است از فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال خودش اجرای تبلیغات محیطی را برعهده بگیرد.

او ادامه داد: سازمان لیگ باید طبق ضوابط مشخص، برنده مزایده تبلیغات محیطی را اعلام کرده و درآمد ناشی از این امر را هم طبق جدول از پیش تعیین شده به باشگاه ها بدهد.

بیشتر بخوانید:

عابدینی: درآمد تبلیغات محیطی لیگ برتر به همه به غیراز باشگاه‌ها می‌رسد

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: اکنون هزینه فوتبال برعهده باشگاه ها است و درآمدها بین افراد دیگری تقسیم می شود. این امر منجر به بن بست می شود. باید اجازه دهیم تیم ها از درآمد خودشان منتفع شوند و از طریق سازمان لیگ به منابع مالی که یکی از آنها تبلیغات محیطی است برسند.

انتهای پیام/

اظهارات داریوش مصطفوی درباره تبلیغات محیطی لیگ برتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولیایی: تقسیم درآمد تبلیغات محیطی در جایی به غیر از باشگاه ها، سبب رسیدن به بن بست می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..