تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه سردار نقدی به ابتکار: نگذارید بلای تیم ملی فرانسه سر ما بیاید

روزنامه جوان نوشت: سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، ضمن ارسال تصویری از تیم ملی فرانسه که عمدتاً با هویت آفریقایی هستند، این تغییر ترکیب را نتیجه پیاده‌سازی سیاست‌های سبک زندگی غربی و حیا ستیزانه در نحوه برخورد با مسئله زن و خانواده دانست.

نقدی از وی خواسته است، با عبرت گرفتن از این حوادث مانع حریم‌شکنی‌های خانواده ستیز در جامعه ایرانی شود. در نامه سردار نقدی به خانم معصومه ابتکار آمده است: با احترام و تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) به پیوست تصویر تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد ارسال می‌شود.

نامه سردار نقدی به ابتکار: نگذارید بلای تیم ملی فرانسه سر ما بیاید

همان‌طور که مستحضر هستید تیم ملی هر کشور نماد هویت ملی و معرف ریشه‌های تاریخی و نماد جامعه آن کشور است. آیا شما در این تصویر هویت آفریقایی را مشاهده می‌کنید یا هویت فرانسوی و نژاد اروپایی را می‌بینید؟ از ۲۳ بازیکن این تیم ۱۵ نفر آفریقایی‌تبار و بقیه هم نفراتی آسیایی‌تبار هستند. در بسکتبال فرانسه وضع از این هم بدتر است. آنجا از ۱۲ عضوتیم ملی بسکتبال ۱۰ نفر سیاه‌پوست آفریقایی هستند.

واقعیت غیرقابل انکار این است که سبک زندگی غربی و گسترش اباحه‌گری و حیاستیزی، رشد منفی جمعیت در اکثر قریب به اتفاق کشور‌های اروپایی را به‌دنبال داشته است و به خاطر جبران این مشکل و برقراری تعادل جمعیت این کشور‌ها مجبور به واردات نیروی انسانی از آفریقا و آسیا هستند.

۹ میلیون نفر از جمعیت انگلستان به صورت مجردی زندگی می‌کنند و این زندگی عواقب دردناک روانی را برای آن‌ها به دنبال داشته است. افزایش آمار طلاق و بعضی جنایت‌های دلخراش نمونه‌هایی از نتایج نزدیک شدن به فرهنگ غربی است.

از سرکار که سکاندار مسئولیت خطیر امور زنان و خانواده در کشور هستید انتظار می‌رود با بیان این درس‌ها و اصلاح برنامه‌ها بر اساس این عبرت‌های تاریخی که امروز پیش روی ماست قاطعانه مانع این حریم‌شکنی‌های خانواده ستیز شوید و خدای‌ناکرده در رقم زدن چنین عاقبت ننگینی برای ایران عزیز سهیم نباشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه سردار نقدی به ابتکار: نگذارید بلای تیم ملی فرانسه سر ما بیاید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..