تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو فیلم جدید به سینماها می‌آیند

مصوبات جدید کارگروه اکران فیلم های سینمایی اعلام شد.

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران درباره جلسه دوشنبه اول مردادماه این شورا گفت:قراداد فیلم «شعله ور» حمید نعمتالله برای اکران در سرگروه «کورش» پس از فیلم «هزارپا» ثبت شد و از همین هفته دو فیلم جدید در سینماها نمایش داده میشوند.

به گفته وی اکران فیلم «من دیوانه نیستم» علیرضا امینی در سرگروه «ایران» به جای فیلم «به وقت خماری» و فیلم «کاتیوشا» علی عطشانی به جای «دلم می خواد» در سرگروه «زندگی» از چهارشنبه سوم مردادماه آغاز میشود.

مجید صالحی، مهران احمدی، برزو ارجمند، پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، محمدرضا داودنژاد و محمدرضا هدایتی از بازیگران فیلم «من دیوانه هستم» امینی هستند.

در «کاتیوشا» هم بازیگرانی از جمله هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه و قاسم زارع بازی کردهاند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو فیلم جدید به سینماها می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..