تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین‌های رنکینگ تنیس بدون تغییر ماندند

برترین‌های رنکینگ تنیس بدون تغییر ماندندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: سازمان لیگ تنیس کشور، نفرات برتر حاضر در رنکینگ بزرگسالان را اعلام کرد. این رده بندی تا پایان جدول رنکینگ مسابقات گروه سنی آزاد آقایان تا پایان جایزه بزرگ البرز، در بخش بانوان تا پایان مرحله چهارم مناطق و در رشته تنیس ساحلی تا پایان جایزه بزرگ بابلسر اعلام شد.

بر این اساس و در بخش آقایان، حسام اسماعیل یزدی از تهران با ۵۲۵۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند، امیر حسین بادی از قم با ۳۶۵۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و محمد کارگران عروجی از فارس با ۳۲۱۳ امتیاز صاحب رتبه سوم شد.

در این رده بندی ۷۰۲ تنیسور صاحب رنکینگ هستند.

همچنین در این رده بندی، حمیدرضا نداف از اصفهان با ۲۷۳۳ امتیاز، مهدی سوری از تهران با ۲۷۲۴ امتیاز، امیراصلان منتخب از فارس با ۲۵۹۳ امتیاز، معین محمدی از کرمان با ۱۹۸۸ امتیاز، فرشاد طلاور از اصفهان با ۱۸۳۳ امتیاز، انوشا شاهقلی از تهران با ۱۵۸۷ امتیاز و مهران مقیمی از خراسان رضوی با ۱۳۲۱ امتیاز رتبه چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در جدول رنکینگ مسابقات ساحلی آقایان تا پایان مرحله نخست مراغه، شهاب موسویان از تهران با ۹۵۰ امتیاز در صدر جدول ایستاد، مسعود خمر از گلستان با ۷۷۵ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و عبدالحکیم حق شناس از گلستان با ۵۶۰ امتیاز صاحب رتبه سوم شد.

در این رده بندی ۵۸ تنیسور صاحب رنکینگ هستند.

در بخش بانوان نیز الهه ارجمند کرمانی از کرمان با کسب ۱۲۱۲ امتیاز، جایگاه نخست رده بندی را از آن خود کرد، مهتا خانلو از تهران با ۹۲۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و هنگامه عزیزی از مازندران با ۹۱۵ امتیار رتبه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

در این رده بندی کیانا صولتی از اصفهان با ۸۲۴ امتیاز، کیمیا عامری ثانی از کرمان با ۷۸۴ امتیاز، پونه طوافی از البرز با ۷۴۶ امتیاز، غزاله ترکمن از تهران با ۷۴۵ امتیاز، سها ابراهیمی شالکوهی از گیلان با ۷۱۵ امتیاز، کیمیا اسبقی پور از البرز با ۷۰۵ امتیاز و میترا ابراهیمی از کرمان با ۶۲۱ امتیاز عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در این رده بندی ۲۸۴ تنیسور صاحب رنکینگ هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین‌های رنکینگ تنیس بدون تغییر ماندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..