تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Assassin’s Creed: Odyssey محیط بسیار متنوعی خواهد داشت

با عرضه‎‌ی بازی Assassin’s Creed: Odyssey، خط زمانی سری بازی‌های اساسینز کرید دچار تغییر اساسی خواهد شد، زیرا اتفاقات این نسخه‌ حتی پیش از بازی Assassin's Creed: Origins رخ می‌دهد. با در نظر گرفتن یونان باستان به عنوان زمان و محل رویدادها، می‌توان امیدوار بود که از لحاظ بصری با عنوانی متنوع و خیره کننده روبرو خواهیم بود.

اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin’s Creed: Odyssey، چندی پیش مصاحبه‌ای با وبسایت گیمینگ‌بولت داشته است. فیلیپس در بخشی از این مصاحبه به صحبت درباره‌ی ویژگی‌های بصری پرداخت و گفت به لطف یونان باستان، تنوع بسیاری در زیست‌ بوم‌ها و مکان‌های جغرافیایی شاهد خواهیم بود. وی در این باره گفت: «زمانی که بررسی یونان باستان را به عنوان محل و زمان رویدادها آغاز کردیم، به خودمان گفتیم چه چیزی این آن را جذاب می‌کند؟ پاسخ این پرسش، تنوع بسیار زیاد و مکان‌های فوق العاده زیبای آن بود.»

او در مورد تنوع زیست بوم های بازی اینگونه توضیح داد: «در این بازی 8 زیست بوم متفاوت داریم؛ از کوه‌های آتشفشان گرفته تا قله‌های کوه پوشیده از برف، اعماق دریا و جزایر مختلف که مورد آخر در E3 به نمایش گذاشته شد. بنابراین، می‌توان گفت تنوع بصری بسیاری در این بازی وجود دارد. علاوه بر این، همزمان با جریان داشتن داستان، شاهد گسترش جنگ، علم، هنر، نویسندگی و داستان سرایی نیز هستیم. انتخاب یونان به عنوان محل و زمان رویدادها حق انتخاب بسیاری به ما داد.»

بازی Assassin’s Creed: Odyssey

فیلیپس پیش از این نیز در یک مصاحبه به تعریف از جلوه‌های بصری بازی Assassin’s Creed: Odyssey پرداخته بود. او در آن مصاحبه گفته بود Odyssey احتمالاً زیباترین نسخه‌‌ی سری اساسینز کرید خواهد بود. البته تنوع این بازی تنها به نقشه و لوکیشن‌ها ختم نمی‌شود و به لطف روایت شاخه‌ای و قابلیت انتخاب دیالوگ، تنوع مراحل فرعی نیز نسبت به نسخه‌های پیشین بهبود یافته است. در پایان، لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ  13 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Assassin’s Creed: Odyssey محیط بسیار متنوعی خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..