تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبالیست معروف به دلایلی عجیب مراسم ازدواجش را لغو کرد+عکس

فوتبالیست معروف به دلایلی عجیب مراسم ازدواجش را لغو کرد+عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛بال ولزی ۲۹ ساله رئال مادرید قرار بود تابستان امسال در قلعه‌ای تاریخی در منطقه توسکانی ایتالیا با نامزد ۲۶ ساله خود «اِما ریس جونز» ازدواج کند و گفته می‌شد که حتی یک از خواننده‌های معروف آمریکایی هم در این مراسم آواز خواهد خواند. این مراسم، اما ظاهراً به تابستان سال آینده موکول شده است تا فراز و نشیب‌های زندگی شخصی ستاره سابق تاتنهام ادامه داده باشد.

طبق اعلام یک منبع نزدیک به خانواده بیل، نامزد بیل از اینکه مراسم ازوداجش به تعویق افتاده نه تنها ناراحت نشده بلکه خوشحال است چرا که آمادگی این مراسم را نداشته است. همچنین طبق اعلام این منبع اِما ریس امیدوار است که به تعویق افتادن مراسم ازدواجش با بیل کمک کند که رابطه تیره و تار او با پدرش که تا چندی پیش به دلیل کلاهبرداری در زندان‌های آمریکا به سر می‌برد، بهبود پیدا کند. دلیل اختلافات نامزد بیل با پدرش، رابطه جنجالی این مرد ۵۴ ساله با زنی نصف سن خودش تنها در فاصله چند هفته پس از آزادی از زندان بوده است.

بیل و نامزدش همچنین نگران آن بودند که روز عروسی آن‌ها تحت تأثیر اتفاق غیرمنتظره دیگری که به تازگی رخ داده قرار بگیرد. ظاهراً پدربزرگ و مادربزرگ نامزد بیل بدون آنکه اطلاعی داشته باشند و به صورت کاملاً اتفاقی در جریان یک مورد جابجایی مواد مخدر قرار گرفته‌اند. پدرزن آینده بیل به دلیل کلاهبرداری دو میلیون پوندی از سرمایه‌گذارانی در اقصی نقاط جهان به زندان افتاده بود.

در همین حال طبق اعلام یکی از دوستان خانوادگی نامزد بیل، تمام تدارکات لازم برای برگزاری مراسم ازدواج او و ستاره رئال مهیا شده بود هر چند در برنامه‌ریزی‌های پیش از مراسم به اِما ریس خبر داده شده که جسد همسر خواهر او پیدا شده است.

او به نشریه سان گفت: برنامه ریزی‌ها صورت گرفته بود. اِما حتی لباس عروس خود را پرو کرده بود، اما با توجه به مشکلات خانوادگی فراوانی که در زندگی آن‌ها وجود داشت، تصمیم بر این شد که مراسم عروسی به تعویق بیفتد تا ابتدا این مشکلات برطرف شود.

از قرار معلوم نامزد بیل در آستانه مراسم ازدواجش مجبور می‌شود که اسپانیا را به مقصد ولز ترک کند تا به خواهر ۲۴ ساله‌اش که به تازگی هم فرزند دومش متولد شده دلداری بدهد.

فوتبالیست معروف به دلایلی عجیب مراسم ازدواجش را لغو کرد+عکس

همچنین گفته می‌شود که نامزد بیل نام پدر خود و چند نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش را که در پرونده گم شدن یک کیف محتوی ۷۵۰ هزار پوند وجه نقد مرتبط با معامله یک محموله مواد مخدر به عنوان مظنون به سرقت شناخته شده‌اند از فهرست میهمانان مراسم ازدواجش خط زده است.

به هر حال اینطور که به نظر می‌رسد بیل قصد ندارد در اردوی تابستانی رئال مادرید در آمریکا مرخصی بگیرد تا مراسم ازدواجش را برگزار کند و داستان جنجالی زندگی شخصی او ادامه دارد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبالیست معروف به دلایلی عجیب مراسم ازدواجش را لغو کرد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..