تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران اجرایی و‌بانک‌ها اجرای پروژه‌های اشتغال را دقیق نظارت کنند

مدیران اجرایی و‌بانک‌ها اجرای پروژه‌های اشتغال را دقیق نظارت کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری افزود:دولت به دنبال ایجاد شغل است و پروژه‌ها توسط فرماندار بازدید خواهد شد و‌در صورت انحراف مدیراجرایی و بانک موردنقد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد:موضوع اول دستگاه اجرایی باید اشتغال باشد و تاپایان تیرماه مهلت بود سهمیه ۱۸میلیاردی اعتبارات جذب شود اما شنیده شده که تاپایان‌سال مهلت دادند، ولی رسما اعلام نشده اگراین اتفاق بیفتد فرصت خوبی برای جذب مابقی تسهیلات اشتغال خواهدبود.

فرماندارتربت جام گفت:با اینکه رتبه اول استان را در جذب اعتبارات کسب کردیم اما فقط هشت میلیارد تومان جذب شد.

حمیدی تاکید کرد:همه باید به دنبال ایجاد شغل باشندوبا نگاه و حمایت از تولیدات داخلی تلاش کند.

وی  گفت: همزمان با دهه کرامت باحمایت مدیران اجرایی ۳۰نفر از زنان سرپرست خانواردر یک مکان با ایجاد کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی صاحب کسب و کار شدند.

وی بیان داشت: یکسری اشکالات در پرداخت‌ها وجود دارد دستگاه‌های اجرایی در تایید تسهیلات رتبه هشتم و مدیران بانک‌ها رتبه چهارم را دارند که باید بیشتر تلاش کند.

انتهای پیام//ز. ج.


برگزاری جلسه اشتغال و سرمایه گذاری در تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران اجرایی و‌بانک‌ها اجرای پروژه‌های اشتغال را دقیق نظارت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..