تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام گروه های جهادی به نقاط مختلف کشور

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی دستوری ،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب، با اشاره به تقسیم‌بندی گروه‌های جهادی گفت: اعزام 20 گروه جهادی برای خارج از استان برنامه‌ریزی شده که با تشکیل قرارگاه شهید زین الدین به دلیل زلزله اخیر تمرکز بر کرمانشاه قرار دارد. در زمینه عمرانی احداث هنرستان در کرمانشاه و مدارسی در سر پل ذهاب در دستور کار است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه اردوهای پراکنده به نقاط دیگر کشور نیز برگزار می‌شود عنوان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به استان‌هایی مانند لرستان، خوزستان و... نیز در دستور کار است ولی بیشتر تمرکز بر قرارگاه کرمانشاه است.

دستوری تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی و... برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند که از جمله آنها پروژه‌های زود بازده، آبرسانی، فرهنگی، بهداشت و درمان، پزشکی و دندانپزشکی است.

وی یادآورشد: برنامه‌ریزی در روستاهای استان صورت گرفته و گروه‌های جهادی سازماندهی شدند تا در زمینه محرومیت‌زدایی اقداماتی انجام داده و خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه همزمان با ولادت امام رضا(ع) تعدادی جهیزیه در کل کشور بین نیازمندان توزیع می‌شود ابراز کرد: تاکنون 170 جهیزیه برای استان قم آماده شده تا به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) توزیع شود.

وی بیان کرد: تهیه بسته‌های غذایی نیز در دستور کار است که با تعامل کمیته امداد امام خمینی توزیع این ارزاق بین خانواده‌های نیازمند در روستاهای حاشیه شهر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 20 گروه جهادی در خارج استان و 20 گروه جهادی داخل استان فعالیت دارنداضافه کرد: هر گروه به طور متوسط شامل 30 نفر است بنابراین حدود 600 نفر در خارج استان و 600 نفر داخل استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ح

اهدای ۱۷۰ جهیزیه به نیازمندان/احداث مدرسه در سرپل ذهاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام گروه های جهادی به نقاط مختلف کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..