تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به رشد آنها مورد توجه قرار گیرد/ حمایت از کارآموزان المپیادی تاثیر چشمگیری در اشتغال جوانان دارد

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389867

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به همراه معاونین و روئسای واحده امروزا در آغاز هفته ملی مهارت با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته ملی مهارت از تلاش و همت ارزنده مدیر کل و همکاران آموزش فنی و حرفه ای قدردانی کرد و گفت: استفاده از افراد متفکر و خلاق در بحث تبلیغات امر ضروریست.

آیت الله خاتمی در خصوص تقویت نیروی جوان و مخاطبین عنوان کرد: ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به رشد آنها ، استفاده از افراد موفق و حمایت کارآموزان المپیادی گام موثری در پیشبرد اهداف سازمانی و تاثیر چشمگیری در اشتغال جوانان خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور مدال آوران المپیاد در اولین جمعه هفته ملی بی تاثیر نخواهد بود.

وی سخرانی مدیر کل و مسئولین مربوطه در جهت ترویج فرهنگ مهارت آموزی در نماز جمعه را بلا مانع دانست و همکاری خود رادر این خصوص اعلام کرد.

محمدرضا انصاری ،مدیر کل در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مبسوط ازاقدامات صورت گرفته به فلسفه وجودی آموزش های فنی وحرفه ای که تربیت افراد فاقد مهارت است اشاره کرد.

محمدرضا انصاری گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای متولی ارائه آموزش های غیر رسمی در کشور است دستگاههای آموزشی فقط دانش نظری را منتقل می کنند اما مزیت آموزشهای فنی وحرفه ای این است که علاوه بر دانایی افراد،توانایی آنها را نیز ارتقاء می دهد وبرای ورود به بازار کار و تلاش آماده می کند که دو طرح کارآموزدر محیط واقعی کار و کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک بزرگی به جوانان جویای کارو فارغ التحصیل میکند.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای درخصوص مسابقات ملی مهاتی افزود: امسال با تلاش مربیان و همت کارآموزان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارتی در فناوری اتومبیل مدال طلا ، ماشین های سنگین 2 نقره ، فناوری یک برنز و به ترتیب در رشته های مکاترونیک و طراحی گرافیک 3 دیپلم افتخاررا کسب کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به رشد آنها مورد توجه قرار گیرد/ حمایت از کارآموزان المپیادی تاثیر چشمگیری در اشتغال جوانان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..