تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید برخورد با متخلفان عمده فروش و توزیع کنندگان کالا در زنجان/ بازتوزیع کالاهای تولیدی استان از پایتخت به گرانی‌ها دامن می‌زند

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389858

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان گفت: بازتوزیع کالاهای تولیدی استان زنجان از عوامل گرانی‌های اخیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش برنامه‌های نظارتی در بر بازار استان زنجان اظهار کرد: بازار استانها وابسته به بازار تهران بوده و عمده کالاها تولید شده از تهران باز توزیع می‌شود یعنی کالایی که در استان زنجان تولید شده و دوباره از طریق تهران باز توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: گاهی افزایش‌های روزانه و لحظه‌ای از تهران القا می‌شود و از توزیع اجناس جلوگیری شده و با این روش سبب افزایش قیمت‌ها می‌شوند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت کالاهای اساسی مانند برنج تغییرات آنچنانی ندارند بیان کرد: قیمت برخی از کالاها مانند فولاد و لوازم خانگی نوسانات شدیدی دارد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بیشتر به سمت عمده‌ فروشی‌ها و واحد‌های تولیدی است افزود: کنترل عمده فروشی‌ها اولویت برنامه‌های ما در استان خواهد بود و ستاد تنظیم بازار نیز به این موضوع تاکید دارد.

مسلمی با اشاره به اینکه برای برطرف کردن تنش‌هایی که در بازار ایجاد شده کنترل عمده فروشی‌ها و شرکت‌های توزیع کننده کالا مورد نظارت شدید قرار گرفته است خاطر نشان کرد: اگر در حال حاضر مستقیما به سراغ خرده فروشی‌ها برویم این امر در کنترل بازار تاثیر گذار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه با متخلفان عمده فروشی‌ها و شرکت‌های پخش و واحد‌های تولید به شدت برخورد می‌شود عنوان کرد: برخورد با مباحث احتکار کالا نیز مد نظر جدی قرار گرفته و در صورت مشاهده و دریافت گزارش مورد بررسی شده و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: یکی از واحد‌های تولیدی متخلف در یکی از شهرستانهای استان نیز در این راستا شناسایی شده و در این خصوص یک پرونده 600 میلیون تومان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده احتکار کالا برای ارائه گزارش با سامانه 124 تماس بگیرند ابراز کرد: در صورت دریافت گزارش در کمترین زمان بازرسان به محل مورد نظر اعزام شده و شرایط را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید برخورد با متخلفان عمده فروش و توزیع کنندگان کالا در زنجان/ بازتوزیع کالاهای تولیدی استان از پایتخت به گرانی‌ها دامن می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..