تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باهنر دوباره دبیرکل شد

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: یک عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: محمدرضا باهنر با رای اعضا به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شد.

علیرضا جوانمردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، از برگزاری انتخابات دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خبر داد و گفت: اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ۲۱ نفر هستند که ۲۰ نفر از اعضا در این جلسه شرکت کردند و البته دو نفر از اعضای علی‌البدل هم حضور داشتند.

این عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: کسی بجز آقای باهنر کاندید دبیرکلی نبود و خود او بسیار اصرار داشت که اگر کسی متقاضی باشد اعلام کند که هیچ یک از اعضا متقاضی نبودند.

وی با بیان اینکه انتخابات این مجمع طبق اساسنامه هر دوسال یکبار انجام می‌شود، افزود: آقای باهنر با ۱۰۰ درصد آراء به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین انتخابات شد.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باهنر دوباره دبیرکل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..