تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود بیش از ۹ هزار زائر ایرانی به مدینه منوره

باشگاه خبرنگاران جوان: جواد شاد معاون ستاد مدینه با اشاره به اینکه تاکنون ۹ هزار و ۴۵۸ زائر در قالب ۴۰ پرواز و ۶۹ کاروان وارد مدینه منوره شده‌اند، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌ها، خدمات مطلوبی به زائران در مدینه ارائه شده است.

وی درباره خدمات درمانی نیز افزود: چهار درمانگاه راه‌اندازی و به ۴۰۰ قلم دارو تجهیز شده است. پزشکان عمومی و متخصص در این درمانگاه‌ها در حال ارائه خدمات پزشکی به زائران کشورمان هستند.

معاون ستاد مدینه خاطر نشان کرد: زائران روزانه علاوه بر زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و بقیع، در جلسات انس و معرفت که توسط بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و همچنین در جلساتی که کاروان‌ها در هتل‌ها برگزار می‌کنند، شرکت کرده و از روز سوم یا چهارم حضور خود در مدینه، به زیارت دوره مشرف می‌شوند.

وی به زیارت سایر اماکن مقدس مدینه اشاره کرد و گفت: زائران حج ۹۷ قبور شهدای احد و حضرت حمزه را نیز زیارت کرده و از مسجد قبا و ذوقبلتین و آثار تاریخی این شهر بازدید می‌کنند. زیارت زائران کشورمان همانند سال‌های گذشته طبق روال عادی انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود بیش از ۹ هزار زائر ایرانی به مدینه منوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..