تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت معاملات بازار آتی سکه تغییر کرد

بورس کالا با انتشار اطلاعیه رسمی از تغییر ساعت شروع جلسه معاملاتی قراردادهای آتی سکه طلا و زعفران خبر داد.

به گزارش شمانیوز، بورس کالا با انتشار اطلاعیه رسمی از تغییر ساعت شروع جلسه معاملاتی قرارداد‌های آتی سکه طلا و زعفران خبر داد.

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای مورد یک بند «ب» ماده الحاقی دستورالعمل اجرایی معاملات قرارداد‌های آتی سکه طلا در بورس کالا، امروز اول مرداد ماه ۹۷ ساعت شروع جلسه معاملاتی قرارداد‌های آتی سکه طلا و زعفران از ساعت ۱۵ خواهد بود.

افزون بر این، قرارداد‌های آتی با دوره گشایش به مدت ۳۰ دقیقه در ابتدای جلسه معاملاتی آغاز و پس از حراج تک قیمتی با دوره عادی معاملاتی ادامه خواهد داشت.

ساعت معاملات بازار آتی سکه تغییر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت معاملات بازار آتی سکه تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..