تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا قهرمانی دوباره‌ی منچسترسیتی دشوار است

ورزش سه: منچرسیتی قصد دارد بعد از قهرمانی یونایتد برای دومین سال پیاپی در لیگ برتر جزیره که در سال 2009 اتفاق افتاد، امسال با موفقیت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. اما چرا این برای سیتی کار بسیار دشواری است؟

در تاریخ 26ساله‌ی لیگ برتر جزیره، عنوان قهرمانی هفت بار در دست قهرمان فصل گذشته باقی مانده است. این موفقیت شش بار توسط منچستریونایتد و یک بار توسط چلسی بدست آمده.

آیا پپ گواردیولا می‌تواند به ناکامی سیتی در یک دهه‌ی اخیر پایان داده و کاری را بکند که سرمربی‌های قبلی آبی‌پوشان منچستر، مانوئل پلگرینی و روبرتو مانچینی در انجام آن موفق نشده بودند ؟

اینکه بعد از یک موفقیت بزرگ، مثل موفقیت سیتی در قهرمانی فصل گذشته، انگیزه‌ی تیم دچار افت شود کاملاً طبیعی است. سوال این است که آیا بازیکنان سیتی همچنان تشنه‌ی موفقیت خواهند بود ؟

اظهارات بازیکنانی مثل وینسنت کمپانی که از عطش خود برای کسب موفقیت‌های بیشتر سخن گفته‌اند، مسلماً برای گواردیولا دلگرمی بزرگی خواهد بود.

یکی از مشکلات تیم‌هایی که در فصل گذشته‌ی لیگ کشورشان به قهرمانی رسیده‌اند این است که رقبای آنها به خوبی می‌دانند که از آنها چه انتظاری باید داشته باشند. همه‌ی تیمها یک فصل کامل فرصت داشته‌اند تا تیم قهرمان را ارزیابی کرده و از نسخه‌ی موفقیتش سر در بیاورند. در نتیجه رقبا در فصل دوم نقشه‌های بهتری برای متوقف کردن قهرمان و استفاده از نقاط ضعفش خواهند داشت.

یکی از بزرگترین معماها برای تیم قهرمان فصل گذشته این است که پیش از شروع فصل بعدی در بازار نقل و انتقالات چه رویکردی را دنبال کند. چالش اصلی پیدا کردن تعادلی بین تقویت تیم از یک طرف و حفظ هماهنگی در رختکن، از طرف دیگر است. مشکل اینجا است که برای پیدا کردن این تعادل ظریف و شکننده هیچ راه از پیش مشخص شده‌ای وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا قهرمانی دوباره‌ی منچسترسیتی دشوار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..