تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت بهداشت با کمبود دارو برای بیماران خاص مواجه است

وزیر بهداشت، گفت: این وزارتخانه به دلیل کمبود نقدینگی، با کمبود دارو به خصوص برای بیماران خاص، مواجه است.

به گزارش شمانیوز: دکتر سید حسن هاشمی در نشست کمیسیون اقتصادی که با حضور رئیس مجلس و وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ناپایداری منابع حوزه سلامت مشکلات زیادی برای وزارت بهداشت و بیمه ها ایجاد کرده است و وزارت بهداشت به دلیل کمبود نقدینگی با کمبود برخی داروها به ویژه داروهای بیماران خاص مواجه است.

وی تصریح کرد: اگر منابع پایدار وجود داشته باشد مشکلات وزارت بهداشت کمتر می شود بنابراین از مجلس و دولت درخواست شده که منابع حوزه سلامت پایدار شود که یکی از این منابع پایدار مالیات بر ارزش افزوده است.

هاشمی تاکید کرد: به جای ارقامی که هرساله از بودجه عمومی به بخش سلامت اختصاص می یابد این منابع باید از مالیات بر ارزش افزوده تخصیص یابد.

وزیر بهداشت یادآور شد: وزارت بهداشت به دنبال افزایش اعتبارات نیست بلکه درخواست این وزارتخانه پایدار کردن منابع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت بهداشت با کمبود دارو برای بیماران خاص مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..