تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز بزرگترین و فعال‌ترین تشکل‌های بانوان ایران اسلامی بسیج خواهران است

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران فاریاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،در این مراسم که صبح امروز ،با حضور فرماندهی ناحیه ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پرسنل ناحیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران شهرستان فاریاب برگزار شد.

در این ابتدای این مراسم حجت الاسلام عرب ضمن تبریک ولات آقا امام رضا(ع) بیان داشتند ما باید زندگی اهل بیت وبه خصوص حضرت امام (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در حال حاضر نیز با پیروی از بیانات و رهنمودهای ولی امر مسلمین و به کارگیری آنها در پیشبرد برنامه های بسیج تلاش نمائیم.

در ادامه نیز فرماندهی ناحیه فاریاب طی سخنانی بیان نمودند:ما چه در صدر اسلام و چه در پیروزی این انقلاب شاهد نقش بی بدیل زنان بوده ایم همانطور که حدود 7000 زن شهیده را تقدیم این انقلاب کرده ایم و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

همانطور که امروزه هم بزرگترین و فعال‌ترین تشکل‌های بانوان ایران اسلامی بسیج خواهران است.

در این مراسم طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار علی امیری، فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه مقاومت سپاه فاریاب، خواهر پاسدار زهرا امیرشکاری به سمت فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران منصوب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز بزرگترین و فعال‌ترین تشکل‌های بانوان ایران اسلامی بسیج خواهران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..