تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران هویت دختران، معظل بزرگ جامعه

محمدبیگی عنوان کرد: دختران ما هویت خودشان را از دست داده اند ودر جامعه فعلی، ما با بحران هویت دختران مواج هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین جشن بزرگ روز دختر از سوی اداره کل بهزیستی استان قزوین با حضور مسوولان استانی و شهرستانی بهزیستی برگزار شد.
فاطمه محمدبیگی رئیس خانه عفاف و حجاب استان قزوین در این مراسم بیان کرد: باید الگوهای خوب را به دختران معرفی کنیم و از همه مهمتر خودمان الگوهای مناسبی برای آنها باشیم.
وی گفت: سوالات متعددی در خصوص هویت بخشی به دختران وجود دارد این که دختران ما چقد آمادگی همسر و مادر شدن دارند، آیا نقش آنها برایشان تبیین می شود.
رئیس خانه عفاف و حجاب استان قزوین اظهار کرد: دختران ما هویت خودشان را از دست داده اند ودر جامعه فعلی، ما با بحران هویت دختران مواجه هستیم.
محمدبیگی عنوان کرد: نتیجه تحقیقاتی که در زمینه حفظ پوشش که در کشور انگلستان انجام شد، نشان داد که افرادی که پوشش عفیفانه دارند دارای اعتماد به نفس و عزت نفس دارند و کمتر دچار آزارهای روحی و روانی و بیماری های جسمی می شوند.
وی افزود: اگر پوشش عفیفانه داشته باشیم و معیارهای عفت را رعایت کنیم انسان سالمتری خواهیم بود.
رئیس خانه عفاف و حجاب استان قزوین با اشاره به احکام اسلام در زمینه حفظ حجاب ادامه داد: وقتی اسلام بحث دین، حیا، عفاف، حجاب و غیره را بیان میکند و بشکل قانون آن را در اجتماع مدنی می کند در واقع امنیت را در جامعه جاری می کند.
محمدبیگی اضافه کرد: اگر در منازل و در بین خانواده ها، شأن دختران حفظ شود بحران هویتی در اجتماع نخواهیم داشت.
وی ضمن توصیه هایی برای خانواده ها تصریح کرد: مادران وقت ویژه برای دختران بگذارند، وجود مهمانی های خانم ها، حضور در پارکهای بانوان برای غنی سازی اوقات فراغت دختران بسیار مهم است. تاکید به حجاب مهم است اما قبل از حجاب عفاف مهم است.
رئیس خانه عفاف و حجاب استان قزوین گفت: باید آداب رعایت حریم را به آنها بیاموزیم و آنها را با اصول جنسیتی آشنا کنیم که اگر چنین شود مشکلی در اجتماع در خصوص هویت بخشی به دختران نخواهیم داشت و شاهد جامعه پویا خواهیم بود و این امر در پرتو محیط های گرم خانوادگی میسر می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران هویت دختران، معظل بزرگ جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..