تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا لاریجانی نگذاشت مجلس در تصمیم اقتصادی دولت دخالت کند؟ + فیلم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه گفت‌وگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» سخنان جالبی درباره دلیل سکوت مجلس در زمان تصمیم‌های ارزی دولت بیان کرد.

به گزارش صدخبر خبر «10:10 دقیقه» + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه گفت‌وگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» با رویکردی نقادانه و دعوت از چهره‌های سیاسی به سوالات جنجالی روز کشور که در ذهن مخاطبان شکل گرفته است، پاسخ می‌دهد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تاریخ ۳۱ تیر ۹۷ و در استودیوی باشگاه خبرنگاران جوان به سوالات چالشی و صریح مجری برنامه درباره موضوعات روز اقتصادی کشور پاسخ گفت.

پورابراهیمی در این برنامه از جلوگیری رئیس مجلس از دخالت در تصمیم اقتصادی دولت در نابسامانی‌های اخیر ارزی خبر داد. دلیل این تصمیم را در ویدئوی زیر می‌توانید مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا لاریجانی نگذاشت مجلس در تصمیم اقتصادی دولت دخالت کند؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..