تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی مقابل رستورانی در تورنتو با 2 کشته و 13 زخمی / فرد مسلح 20 گلوله شلیک و خودکشی کرد

پلیس کانادا اعلام کرد تیراندازی در تورنتو منجر به کشته و زخمی شدن ۱۰ نفر شده است.

به گزارش تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته پلیس کانادا فردی با تیراندازی به مردم 9 نفر را زخمی کرد و با شلیک گلوله ای به زندگی خود پایان داد.

وی که لباس سیاه به تن داشت یکشنبه شب در منطقه "گریک‌تاون" شهر تورنتو مقابل یک رستوران شلوغ اقدام به تیراندازی کرد.

گفته می‌شود فرد مسلح حدود 20 گلوله شلیک کرد و در آخر نیز خودکشی کرد.

رسانه‌های غربی دقایقی پیش اعلام کردند، بدنبال تیراندازی در مرکز شهر تورنتو ۲ تن کشته و ۱۳ تن مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، این رسانه‌ها نوشتند: فرد تیرانداز نیز کشته شده و خبری از وضعیت مجروحان این حادثه منتشر نشده است.تیراندازی مزبور در ساعت ۱۰ شب به وقت محلی در محله گریک تاون رخ داد و به گفته شاهدان صدای شلیک ۲۵ گلوله شنیده شد.در میان مصدومان یک دختر بچه ۹ ساله نیز دیده می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از این تیراندازی و هویت و انگیزه فرد ضارب منتشر نشده است.تورنتو با افزایش شدید خشونت‌های مسلحانه دست به گریبان است و آمار پلیس نشان می‌دهد که تعداد کشته‌های تیراندازی‌های این شهر تا کنون به ۲۶ تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. تعداد تیراندازی‌ها نیز رشدی ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی مقابل رستورانی در تورنتو با 2 کشته و 13 زخمی / فرد مسلح 20 گلوله شلیک و خودکشی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..