تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحیمی: بازی با عربستان یک جنگ واقعی بود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بازی با عربستان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک جنگ واقعی بود.


وی ادامه داد: قطر و ژاپن از تیم‌های قدرتمند آسیا هستند. ما مقابل ژاپن تا یک دقیقه و سی ثانیه پایانی هم ۳ گل پیش بودیم، اما ناگهان ورق برگشت و بازی مساوی شد. قطر هم که چندین بازیکن خارجی دارد، اما با این حال جوانان ایران برابر آن‌ها بسیار خوب بازی کردند.

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه چیزی به تیم جوانان نداده بودم که توقع زیادی از آن‌ها داشته باشم، خاطرنشان کرد: جوانان ایران بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتند و با این شرایط از عملکرد آن‌ها رضایت دارم. در بازی برابر عربستان هر تیمی که بازنده می‌شد نمی‌توانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و همین موضوع موجب شده بود که شاهد یک جنگ واقعی بین ایران و عربستان باشیم.

رحیمی ادامه داد: عربستان ی‌ها تیمی بهتر از ما نبودند، اما در روز مسابقه شرایط بهتری داشتند و توانستند بهتر از ما بازی کنند. ضمن اینکه ما چند پنالتی هم از دست دادیم و در مجوع تمام شرایط دست به دست هم داد تا بازنده شویم.

وی درخصوص فهرست نهایی بازیکنان برای اعزام به بازی‌هایی آسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: من تقریباً یک هفته ایران نبودم و امشب به تهران خواهم رسید و در اولین فرصت شرایط را بررسی می‌کنم. ۲۸ اسم داده‌ایم و پس از بازگشتم به ایران بازهم شرایط را با رجبی بررسی خواهیم کرد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحیمی: بازی با عربستان یک جنگ واقعی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..