تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره امام رضا می‌تواند المپیک فرهنگی کشور تلقی شود

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:

جشنواره امام رضا می‌تواند المپیک فرهنگی کشور تلقی شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با اشاره به فراز‌هایی از کلام رضوی افزود: وقتی از ایشان پرسیده می‌شود که به چه شیوه‌ای امر شما را احیا کنیم، آن حضرت می‌فرمایند معارف ما را بیاموزند و آموزش دهید. در ادامه ایشان می‌فرمایند اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بفهمند حتماً از اهل بیت تبعیت می‌کنند.

وی تصریح کرد:شایسته است زیبایی‌های کلام و فرهنگ نبوی در بهترین و زیباترین شیوه‌های ممکن با بهره از تکنیک‌های هنری و امروزی به همت این جشنواره برای عموم مخاطبان منتقل شود.

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی از حمایت نهاد زیرمجموعه‌اش از برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد و گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی که زیرمجموعه جشنواره امام رضا (ع) است به همت نهاد کتابخانه‌ها برگزار می‌شود و از این منظر با این جشنواره بزرگ همکاری داریم.

سبزیان درباره این جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: سال گذشته 70 هزار نفر در کل استان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت داشتند. با توجه به اینکه زمان برگزاری جشنواره تا 10 مردادماه امسال تمدید شده است، امیدواریم عدد شرکت‌کنندگان رشد فزاینده‌ای داشته است. از عموم علاقه‌مندان می‌خواهم با مراجعه به کتابخانه‌های سطح شهر و یا پایگاه اطلاعاتی نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی مشارکت ویژه‌ای در این حرکت فرهنگی داشته باشند.

وی با اشاره به شعار امسال جشنواره که اسوه گفتگو و اخلاق؛ امام رضا (ع) انتخاب شده است تصریح کرد: مدارا و تحمل و تأکید به سیره رضوی و فراهم کردن بستر گفتگو و مفاهمه می‌تواند ازجمله دستاورد‌های این جشنواره در سال جاری باشد. فضای گفتگو محور هم در عرصه خانواده و هم در حوزه اجتماعی و همچنین برای کنشگران در بخش سیاسی می‌تواند را از سیره امام رضا (ع) بهره‌برداری کرد.

انتهای//ف.ج

 گفتگو و مفاهمه از دستاورد های جشنواره امام رضا(ع) است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره امام رضا می‌تواند المپیک فرهنگی کشور تلقی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..