تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات سپاه ستون فقرات محرومیت زدایی در تمام نقاط کشور است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در مشهد:

اقدامات سپاه ستون پنجم محرومیت زدایی در تمام نقاط کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه‌های طرح ولایت گفت: اقدامات سپاه و نیروی زمینی سپاه به‌عنوان ستون فقرات محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور به طور خاص در خراسان‌رضوی و مشهد انجام می‌شود و ادامه دارد. دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران  به گزارش کار سپاه در مورد تامین جهیزیه برای زوجین پرداخت و گفت‌: تا به امروز 16000 هزار جهیزیه با کمک کمیته امداد و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) توزیع کردیم. در حدود 30 هزار و 368 جهیزیه توسط نیرو‌های سپاه و قرارگاه‌های دیگر سپاه با همکاری قرارگاه مرکزی تهیه شده است و تا به امروز سپاه 54368 سری جهیزیه تهیه و در سراسر کشور توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه تا به امروز 9 قرارداد عمرانی با سپاه استانی داشته که نخستین آن قرارداد با سپاه امام رضا (ع) با 548 پروژه با اختصاص 4 میلیارد و 318 میلیون تومان است؛ دومین قرارداد طرح کرامت برای محلات مشهد و 26 پروژه با اختصاص 6 میلیارد تومان است و سومین قرارداد نیز طرح برونسی در حاشیه‌شهر مشهد با 2072 پروژه به مبلغ 39 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: قرارداد کمک به 16 حوزه علمیه با 3 میلیارد و 590 میلیون تومان منعقد شده، قرارداد برای دهستان‌های استان با 92 پروژه با هزینه 26 میلیارد و 655 میلیون تومان منعقد شده و قرارگاه عملیاتی ثامن با نزدیک 11 میلیارد تومان منعقد شده است. همچنین قرارداد قرارگاه خاتم با 63 پروژه با هزینه 766 میلیون تومان منعقد شده است.

سردار حزنی افزود: دانشگاه امام حسین (ع) نیز 30 پروژه را به مبلغ 940 میلیون تومان منعقد کرده است؛ سپاه در کار‌های عمرانی 3784 پروژه در استان به مبلغ 93 میلیارد و 433 میلیون تومان کار انجام داده؛ در کار‌های غیرعمرانی نیز 4055 پروژه با سپاه امام رضا (ع) و 1621 پروژه هم از سوی قرارگاه ثامن به مبلغ یک میلیارد و 841 میلیون تومان منعقد شده است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه در بحث محرومیت‌زدایی، در مناطق محروم و حاشیه شهر تا به امروز 9443 پروژه در خراسان رضوی به مبلغ 125 میلیارد و 274 میلیون تومان انجام گرفته است.

 انتهای پیام//ج.ر

سفر دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات سپاه ستون فقرات محرومیت زدایی در تمام نقاط کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..