تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رقابت های تنیس روی میز نونهالان پسر کشور در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان پسر کشور از صبح دوشنبه به میزبانی قم آغاز شد و ۱۹ تیم از سراسر کشور و از جمله تیم تنیس روی میز استان قم در این رقابت‌ها با هم پیکار می‌کنند.

این رقابت‌ها در بخش پسران که قرار است طی ۲ روز برگزار شود به طور توام و همزمان در سالن‌های خانه تنیس روی میز استان قم و سالن کبدی قم که در مجاورت یکدیگر در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قرار دارد برگزار می‌شود.

مدیریت برگزاری این مسابقات با محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم و داور بین المللی این رشته است و پس از پایان این رقابت‌ها، تیم‌های نونهالان دختر وارد قم می‌شوند و بلافاصله رقابت‌های نونهالان دختر را در قم آغاز می‌کنند.

در این مسابقات ۹۱ بازیکن برتر نونهالان کشور در استان‌های مختلف حضور دارند و تیم تنیس روی میز استان قم با ترکیب مهدی عموییان، امیر رضا حسامی، علی حسین فتحی، آرمان میرزایی و عرشیا زحمتکش در این مسابقات به میدان می‌رود.

هدایت تیم تنیس روی میز نونهالان پسر قم در این رقابت‌ها بر عهده صادق شهیدی فر است.

انتهای پیام/ح

مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور در قم گشایش یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رقابت های تنیس روی میز نونهالان پسر کشور در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..