تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلال احمر زنجان آماده حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه است

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389741

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به وقوع دوباره زلزله در کرمانشاه، جمعیت هلال احمر زنجان آمادگی خود را برای حضور در این مناطق اعلام می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ،با اشاره به وقوع زلزله 5.9 ریشتری در تازه‌آباد کرمانشاه، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان آمادگی خود را برای اعزام نیروهای امدادی به این مناطق اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه این جمعیت آمادگی لازم را برای حضور در این مناطق دارد، افزود: تجهیزات جمعیت هلال احمر استان می تواند در این زمینه کمک کار باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه امدادرسانی، نقش پررنگی در کاهش وضعیت بحرانی منطقه دارد، افزود: این جمعیت آمادگی خود را اعلام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در سال گذشته در زلزله کرمانشاه 33 نفر از تیم های واکنش سریع در این مناطق حضور یافته و خدمات رسانی کردند.

میرزایی با اشاره به هزینه کرد جمعیت هلال احمر زنجان برای زلزله زدگان کرمانشاه، بیان داشت:  امدادگران هلال‌احمر زنجان، در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی از آمادگی لازم برای اعزام به مناطق دیگر برخوردارند.

وی با بیان اینکه امدادگران استان زنجان، جزء اولین گروه های حاضر در منظقه سرپل ذهاب بودند،ادامه داد: با توجه به این امر که ایران، یکی از کشورهای حادثه خیز در سطح جهان است،آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر را می طلبد.

این مسئول افزود: چهار هدف اساسی برای جمعیت هلال احمر در اساسنامه تعیین شده که تسکین آلام انسان ها، حمایت از صلح، حمایت از زندگی انسان ها از مهم ترین اهداف این جمعیت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان فعال در جمعیت هلال احمر استان زنجان شامل چهار گروه حمایتی، مشارکتی، مهارت و هدایت قرار می گیرند، بیان داشت: استان آمادگی لازم را برای اعزام داوطلبان هلال احمر به کرمانشاه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یکی از مهم‌ترین مسائل پس از وقوع حوادث، حمایت روانی از بازماندگان عنوان کرد و گفت: تیم سحر جمعیت هلال‌احمر استان زنجان دو ماموریت در راستای بهبود شرایط روحی بازماندگان در منطقه کرمانشاه انجام داد.

وی با بیان اینکه در واقع این تیم شامل تعدادی از اعضای جوان جمعیت و روانشناسان بود که به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند،افزود: تیم سحر برای اولین‌بار به مناطق روستایی سرپل ذهاب اعزام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلال احمر زنجان آماده حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..