تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرگز تسلیم زورگویی دشمنان نخواهیم شد/ شهرداری بر لایروبی جوی ها و دفع زباله توجه داشته باشد

ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389738

فرماندار میاندوآب گفت: همه باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده و همه دوستداران نظام برای پیشرفت تلاش کرده و هرگز تسلیم زورگویی دشمنان نخواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی با اشاره به موضوع برجام، اظهار کرد: برجام ثابت کرد که ما مطیع قوانین هستیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه هرگز تسلیم زورگویی آمریکا نخواهیم شد، افزود: همه باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده و همه دوستداران نظام برای پیشرفت تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با مفسدان اقتصادی مبارزه کرد، گفت: مشکلات اقتصادی داریم و باید با افراد و مفسدان اقتصادی مبارزه و با آنها برخورد کرد.

امیری هم چنین با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید و تصریح کرد: باید به ارباب رجوع با تکریم برخورد و مشکلات آنها را تا حد توان حل کرد، چرا که رضایت خداوند متعال در رضایت مردم است.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر امر نظارت بر بازار، اظهار کرد: مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت بر بازار خرید و فروش در زمینه های مختلف نظارت لازم و کافی را داشته و با متخلفان برخورد انجام گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ و صیانت از بیت المال، گفت: هم چنین لازم است مدیران برای پیگیری مصوبات، شخصا در کارگروه ها حضور داشته باشند.

امیری هم چنین با تاکید بر لایروبی جوی ها و دفع زباله، افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل گرما از شهرداری انتظار می رود تا نسبت به دفع زباله و لایروبی جوی های آب، توجه ویژه داشته باشد.

فرماندار میاندوآب در پایان به مسئولان ادارات شهرستان تاکید کرد تا خرید  مورد نیاز خود را از شهرستان انجام داده و در این زمینه نیز در راستای حمایت از شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، کالای ایرانی را تهیه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرگز تسلیم زورگویی دشمنان نخواهیم شد/ شهرداری بر لایروبی جوی ها و دفع زباله توجه داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..