تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانی‌ها با دلار ۹ هزار تومانی کنار آمدند/ آیا دولت برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها دارد؟!

ساعت: 10:49 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389746

دیگر برای مردم مهم نیست دلار 5 هزار تومان باشد یا 10 هزار تومان! آنان با قضیه کنار آمده‌اند و آن اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، برخلاف آنچه در سایت‌های قیمت ارز به چشم می‌خورد نرخ دلار و یورو در کفِ بازار بالاست و دلار به مبلغ 8 الی 9 هزار تومان به فروش می‌رسد. نرخ هر یورو به 10 هزار و 400 تومان رسیده و پوند انگلیس نیز به مبلغ 11 هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد.

واقعیت‌ها می‌گویند دولت در مهار افسار شتاب افزایش نرخ ارز موفق نبوده و تعیین قیمت نیز نتوانسته است دارندگان دلار را مجاب به فروش آن به مبلغ 4 هزار و 200 تومان نماید و توزیع ارز دولتی نیز به بهایِ هدررفت منابع ارزی از طریق واردات کالاهای غیرضروری تمام شده است.

با اینکه در ابتدا با رسیدن قیمت دلار به مبلغ 5 هزار تومان دادِ مردم درآمده بود اما اکنون علی‌رغم قرارگیری هر دلار در تساوی 10 اسکناس یک هزار تومانی، صدای هیچکس در نمی‌آید و رسانه‌ها نیز بیخیال این قضیه شده‌اند.

گویا مردم نه تنها با دلار 9 هزار تومانی بلکه با دلار 10 هزار تومانی نیز کنار آمده‌اند و گرانی کالاها و اقلام اساسی‌شان را پذیرفته‌اند. دولت نیز برنامه‌ی جدیدی برای کنترل نرخ ارز ندارد و آنطور که از ظاهر امر پیداست حداقل در بازار آزاد ایرانی‌ها روی دلار 5 هزار تومانی را نخواهند دید و شاید همین دلار 9 هزار تومانی تثبیت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانی‌ها با دلار ۹ هزار تومانی کنار آمدند/ آیا دولت برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها دارد؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..