تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی تراکتور ـ نساجی تماشاگر ندارد

ساعت: 12:31 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389782

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نساجی قائم‌شهر در هفته دوم لیگ برتر فوتبال پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم نساجی قائم‌شهر است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز را از فصل گذشته به دلیل رفتار تماشاگرانش از یک بازی در حضور محروم کرده و با توجه با اینکه تراکتورسازی در هفته اول در مسجد سلیمان مهمان است، محرومیت این تیم در هفته دوم اعمال خواهد شد.

بدین ترتیب بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نساجی قائم شهر روز جمعه 12 مرداد بدون حضور تماشاگران تبریزی برگزار می‌شود.

تراکتورسازی در هفته چهارم برابر سایپا می‌تواند در تبریز از امتیاز تماشاگر سود برده و در حضور هوادارانش به مصاف شاگردان علی دایی روند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی تراکتور ـ نساجی تماشاگر ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..