تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام ۱۴ باند قاچاق اشیای عتیقه در مازندران

ساعت: 12:25 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389779

سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد؛

سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۴ باند قاچاق اشیاء عتیقه در استان منهدم و ۲۰۰ دستگاه فلزیاب از قاچاقچیان کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، ناصر علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۱۴ باند قاچاق اشیاء عتیقه در استان منهدم شدند، اظهار کرد: بیشتر آثار کشف شده از این باند‌ها مربوط به دوره‌های ساسانی، سلجوقی و صفویان است.

وی افزود:بیش از ۸۰ درصد اشیای عتیقه استان حاصل حفاری‌های غیرمجاز قاچاقچیان و ۲۰ درصد از کاوش‌های علمی باستان شناسان بدست آمده است.

وی با اشاره به غیرقابل جبران بودن خسارات این حفاری‌ها، افزود: قوانین نیز در این باره به اندازه کافی بازدارنده نیستند و به راحتی این جرم بار‌ها تکرار می‌شود.

علی نژاد گفت: با همکاری و تعامل با دستگاه‌ های قضایی و انتظامی استان متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام ۱۴ باند قاچاق اشیای عتیقه در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..