تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان بندرگز از اصحاب رسانه

ساعت: 13:09 منتشر شده در مورخ: 1397/05/01 شناسه خبر: 1389762

صبح دیروز نشست خبری رییس فنی و حرفه ای بندرگز با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره ، یوسفعلی مسعودی رئیس فنی حرفه ای شهرستان بندرگز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد اظهار داشت  : امروزه اشتغال یکی از مهم ترین مشکل جامعه است  و مراکز فنی حرفه ای بهترین گزینه برای کسب مهارت و ایجاد شغل است و وظیفه نیروهای مهرتی را بر عهده دارد.

مسعودی گفت : در مرکز فنی حرفه ای شهرستان بندرگز 7 کارگاه و هرکدام با 10 رشته در حال فعالیت و اموزش  به متقاضیان کسب مهارت می باشند.

وی افزود : اکثر دانشجویان در دانشگاه ها مطالب تئوری یاد می گیرند ولی در عمل مهارتی ندارند که با حضور در مراکز فنی حرفه ای بر روی کار مسلط می شوند.

مسعودی با اشاره به اینکه فرهنگ مدرک گرایی یکی دیگر از مشکلات جامعه است  گفت : در مرکز بندرگز رشته هایی آموزش داده می شود که منجر به شغل  شود، حدد 60 درصد از افرادی که در مرکز فنی حرفه ای مهرتی کسب کردند ، مشغول به کار شدند.

رئیس فنی حرفاه ای بندرگز در گزارشی از عملکرد سال 96 این مرکز عنوان کرد: در سال 96،  1605 نفر آموزش داده شدند که معادل 24 هزار نفر ساعت می باشد همچنین  در طرح مهارت اموزی در محیط های واقعی 75 نفر اموزش داده و مجوز برایششان صادر شد.

وی ادامه داد : در حوزه کارورزی برای 16 نفر مجوز و دوره اموزشی برگزار شد.

وی تصریح کرد :  در 4 ماهه سال جاری نیز 550 نفر ثبت نام کرده و در فصل تابستان 4 دوره برای پر کردن اوقات فراقت دانش اموزان برگزار گردید.

رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بندرگز در پایان نیز از اصحاب رسانه برای انتشار فعالیت ها و پیگیری مشکلات شهرستان با اهدای لوح ، تقدیر کرد و 6 مرداد روز ملی آموزش و پرورش و هفته جاری هفته " مهارت " را تبریک گفت .

maharat90431 1

 

maharat90431 1

maharat90431 1

maharat90431 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان بندرگز از اصحاب رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..