تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط یک مورد تخلف کارت بازرگانی در کرمان اثبات شده است

فقط یک مورد تخلف کارت بازرگانی در کرمان اثبات شده است

استان‌ها > کرمان - ایسنا نوشت: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان به هجمه های وارده به اتاق بازرگانی در بحث کارت های بازرگانی اشاره کرد و گفت: این تخلفات به هیچ عنوان متوجه اتاق بازرگانی نیست. کارت بازرگانی یک مجوز است که طبق مقرراتی صادر می شود و در صورتی که مرجع صادرکننده قصور داشته باشد، باید پاسخگو باشد.

سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز اول مردادماه در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور استاندار سابق کرمان اظهار کرد: تلاش مسوولان مایه دلگرمی در استان است که همه ارکان حکومت برای حل مشکلات همکاری دارند و در شرایط کنونی باید فضا را به گونه ای مدیریت کنیم که از این وضعیت سخت عبور کنیم.

وی در ادامه به هجمه های وارده به اتاق بازرگانی در بحث کارت های بازرگانی اشاره کرد و گفت: این تخلفات به هیچ عنوان متوجه اتاق بازرگانی نیست. کارت بازرگانی یک مجوز است که طبق مقرراتی صادر می شود و در صورتی که مرجع صادرکننده قصور داشته باشد، باید پاسخگو باشد و اگر کسی که کارت بازرگانی را می‌گیرد تخلف کند، مرجع صادر کننده دیگر کاره ای نیست.

طبیب زاده بیان کرد: یک مورد تخلف در سال ۹۲ در کرمان در مورد این کارت‌ها را داشتیم که یک خانم کارت خود را اجاره داده و مالیات پرداخت نکرده بود و غیر از آن مورد دیگری در این راستا نداشته ایم

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط یک مورد تخلف کارت بازرگانی در کرمان اثبات شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..