تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیش سوزی معلمان معترض مقابل مجلس

ساعت24 - روزنامه شرق در خبری نوشت: تعدادی از فرهنگیان آموزش‌وپرورش که به صدور احکام حقوقی‌شان معترض هستند، فیش‌های حقوقی‌شان را در برابر مجلس به آتش کشیدند و فریاد می‌زدند «این فیش حق ما نیست».

روزنامه شرق در خبری نوشت: تعدادی از فرهنگیان آموزش‌وپرورش که به صدور احکام حقوقی‌شان معترض هستند، فیش‌های حقوقی‌شان را در برابر مجلس به آتش کشیدند و فریاد می‌زدند «این فیش حق ما نیست».

آنها پس از چند ماه تعلل معترض‌اند و می‌گویند افزایش شش تا 10‌درصدی حقوق‌هایشان در شرایطی که کارکنان وزارتخانه‌های دیگر افزایش حقوق بیشتری را تجربه کرده‌اند و البته همان هم در مقایسه با تورم جاری، به‌هدر‌رفته محسوب می‌شود، هیچ است.

اگرچه حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش‌وپرورش، در اردیبهشت سال جاری مدعی شده بود حقوق فرهنگیان در سال جاری به شکل میانگین 14 تا 15 درصد افزایش خواهد داشت و میانگین حقوق آنها به دو‌میلیون‌و 350 ‌هزار تومان و میانگین دریافتی‌شان به یک‌میلیون‌و 950 ‌هزار تومان خواهد رسید؛ اما تعلل‌هایی که در صدور احکام معلمان در سال جاری صورت گرفت، شایعاتی را در جامعه فرهنگیان کشور به وجود آورد که اخبار پیشین درباره افزایش حقوق معلمان تا 20 درصد صحت ندارد.

شایعاتی که با صدور احکام فرهنگیان رنگ‌وبوی واقعیت گرفت. جعفر ابراهیمی، فعال صنفی معلمان و بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان سراسر کشور،در‌این‌باره از افزایش تنها شش تا 10‌درصدی حقوق فرهنگیان خبر داد. برخی بندهای فیش حقوقی فرهنگیان مانند حق عائله‌مندی دختران مجرد و سختی کار نیز از این فیش‌ها حذف شده است که نشان از تلاش دولت برای کاهش هزینه‌های دستمزدی این وزارتخانه دارد. اعتراض فرهنگیان به افزایش‌نیافتن حقوق‌شان در مقایسه با دیگر مشاغل و در شرایط فعلی اقتصاد کشور، از آن نظر‌ تأمل‌برانگیز است که در سال‌های اخیر بسیاری از این فرهنگیان مجبور به یافتن شغل دوم شده‌اند.

پیش‌از‌این نیز ادعای مشاور وزیر آموزش‌وپرورش درباره میانگین حقوق دومیلیون‌و 600 هزار‌تومانی معلمان در ایران با اعتراض فرهنگیان همراه شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیش سوزی معلمان معترض مقابل مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..