تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالحی: احتمال صدور رای پرونده پیروانی تا فردا وجود دارد

علی اکبر صالحی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت پرونده افشین پیروانی اظهار کرد: تاکنون چندین جلسه برای رسیدگی به پرونده افشین پیروانی برگزار کردیم و تحقیقات لازم را انجام دادیم تا رای نهایی را صادر کنیم. جلسه کمیته استیناف روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود و پرونده پیروانی هم فردا رسیدگی می کنیم.

او درباره اینکه قرار است فردا رای نهایی درباره پرونده افشین پیروانی صادر شود، بیان کرد: زمانی برای اعلام نهایی رای پرونده پیروانی تعیین نکردیم اما این احتمال وجود دارد که فردا به جمع بندی برسیم و رای را صادر کنیم.

صالحی درباره احتمال احضار پیروانی به کمیته استیناف گفت: به هر حال پیروانی مدارک خود را به کمیته استیناف داده است و شاید یک بار دیگر او را به کمیته دعوت کنیم تا درباره این پرونده شفاف سازی صورت بگیرد.

رئیس کمیته استیناف درباره وضعیت پرونده های جدید خاطر نشان کرد: پرونده جدیدی از کمیته انضباطی ارسال نشده است تا آن را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: جدایی پیروانی از پرسپولیس قطعی شد

انتهای پیام/

آخرین وضعیت پرونده افشین پیروانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالحی: احتمال صدور رای پرونده پیروانی تا فردا وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..