تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین پرفشار شاگردان کرانچار

خبرگزاری فارس: تیم امید از ساعت 10 صبح امروز تمرین پر فشاری در آکادمی فوتبال برگزار کرد، آخرین جلسه تمرینی تیم امید قبل از سفر به عراق در آکادمی فوتبال برگزار شد. این تمرین دو ساعت به طول انجامید.

* یونس دلفی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان که در شروع اردو غایب بود امروز به جمع بازیکنان دعوت‌شده اضافه شد و کار خود را در کنار سایر بازیکنان دنبال کرد.

* رضا شاهرودی مربی تیم امید به دلیل انجام کارهای گذرنامه خود در تمرین امروز غایب بود.

* حمید استیلی مدیر تیم امید که در تمامی تمرینات این تیم حضور دارد، امروز غایب بود، همچنین رضا چلنگر مترجم زلاتکو کرانچار که نقش بسیار مهمی در تیم امید دارد هم در تمرین شرکت نداشت.

* تمرینات تیم امید امروز به انجام کارهای تاکتیکی اختصاص داشت، بازیکنان ابتدا با انجام پاس‌کاری‌های دونفره با پا و دست بدن‌های خود را گرم کردند و سپس مراحل جدی‌تر تمرین آغاز شد.

* مرحله دوم تمرین به انجام رسید. فوتبال بدون دروازه اختصاص داشت و بازیکنان برای حفظ توپ به انجام کارهای ترکیبی در دو گروه کار خود را دنبال کردند.

* در حین انجام این تمرینات بختیاری‌زاده نظارت ویژه‌ای روی کار داشت و هرازچندگاهی با فریادهای خود بازیکنان را به انجام کار جدی‌تر و اجرای دقیق‌تر برنامه‌ها تشویق می‌کرد.

* مرحله بعدی تمرین شوت به دروازه از فاصله 25 متری بود.

* مرحله بعدی تمرین انجام کارهای هجومی و دفاعی به صورت دو در مقابل دو و ضربه به دروازه اختصاص داشت، سپس شب تمرین به صورت 4 مقابل 4 انجام شد و در همین حین کرانچار توضیحاتی را به بازیکنان گوشزد کرد.

* کرانچار لحظات کوتاهی با پزشک تیم امید در مورد شرایط بازیکنان به صحبت پرداخت.

* یونس دلفی که امروز به تمرین اضافه شده است با توجه به تمرینات بدنسازی که در باشگاهش پشت سر گذاشته به انجام ریکاوری پرداخت.

* سینا زامهران که مصدوم است به صورت اختصاصی تمرین کرد. طبق گفته این بازیکن هنوز همبازی او با تیم امید در سفر به عراق مشخص نشده است.

* بازیکنان تیم امید ساعت 17 امروز برنامه سونا و استخر دارند و تمرین تعطیل است.

* کاروان تیم امید فردا ساعت 7 صبح تهران را به مقصد اربیل جهت برگزاری دو دیدار دوستانه در روزهای 4 و 7 مرداد با تیم امید عراق ترک می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین پرفشار شاگردان کرانچار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..